31.7.2025

Nové obaly!

Značkové obaly San Marco mění svůj vzhled a získávají na atraktivitě a rozpoznatelnosti, čímž efektivně vyjadřují hodnoty společnosti.

Začala změna stylu široké škály řešení vyvinutých společností San Marco, hlavní značkou stejnojmenné skupiny. Projekt je v souladu s cestou, kterou skupina San Marco v současnosti ubírá, se zaměřením na interiérový design; směřuje tak k ještě jednotnějšímu a výraznějšímu firemnímu image, který oslovuje profesionály i soukromé osoby a je úspěšný ve všech oblastech.

Projekt se v počáteční fázi bude týkat plastových květináčů značky San Marco: nejprve bude mít podobu přechodu z tradičního formátu kroužku na modernější a inovativnější formát pásku s garantovanou pečetí. Historický červeno-černý pásek značky zajišťuje konzistenci a kontinuitu s tradicí a zároveň si zachovává silnou přitažlivost i pro mezinárodní zákazníky, kteří jej identifikují jako charakteristický prvek. Barevný pásek také jasně zdůrazňuje vlastnosti každé řady, vnáší řád do informací o produktech a zdůrazňuje výhody použití.

Pro dekorativní kategorii byly vytvořeny různé a exkluzivní designy, které identifikují čtyři dostupné kategorie a každé z nich dodávají silnou osobnost. Renovace ikonických obalů San Marco, které jsou svědectvím o historii značky, bude sloužit jako most mezi minulostí a budoucností a zachová některé vlastnosti, které je činí známými dlouholetým zákazníkům. A to není vše. Recyklovaný a certifikovaný „Plastica Seconda Vita“ / PSV (second-life plast) bude rozšířen na všechny formáty v této kategorii. Tato certifikace, kterou Skupina získala v rámci procesu zahájeného před třemi lety, reaguje na potřebu trhu jasně identifikovat a propagovat obaly vyrobené z plastových materiálů z recyklovaných zdrojů; zajišťuje také sledovatelnost tím, že zdůrazňuje závazek k vytvoření spolehlivého a transparentního dodavatelského řetězce ve spolupráci s certifikovanými dodavateli. Proces vývoje bude pokračovat obnovou obalů vyrobených z kovu – nekonečně recyklovatelného materiálu – s cílem dokončit transformaci založenou na principech estetiky, funkčnosti a environmentálního povědomí.

Tento vývoj přináší mnoho výhod, počínaje větší rozpoznatelností v regálech obchodů. Racionalizace počtu dostupných formátů také usnadní správu aktualizací předpisů a informací v průběhu času. Je třeba také poznamenat, že obaly již zahrnují nové nařízení CLP 1272/2008, které stanoví velmi přesná kritéria pro informace na etiketě a sahají od technických informací pro skladování a likvidaci až po velikost textů.

Nejnovější články

Dekorativní stěrky do exteriéru

Dekorativní stěrky do exteriéru

30.1.2025

BENÁTKY A UMĚNÍ DEKORATIVNÍ TRADICE Od tradice k nepřetržitému zdroji inspirace Řada „San Marco Outdoor Decorative“ vyjadřuje kouzlo Benátek řadou produktů inspirovaných uměleckou tradicí Serenissimy. Textury a barvy kombinují inovativní výzkum a vkus pro současný design: prostory a ulice jsou oblečeny do krásy na dotek a do pocitů, které můžete…